Dzięki czytaniu mojego bloga poznasz blizej nowości kosmetyczne firmy Oriflame, dowiesz się gdzie i kiedy odbywają się dla Ciebie najblizsze szkolenia. Zdobędziesz narzędzia pomocne w sprzedazy i rekrutacji.
Poznasz korzyści płynące z budowania zespołu. Mam nadzieję, ze dzięki moim wpisom odnajdziesz
wewnętrzną motywację do działania i inspirację do tego aby marzyć.

Jeśli chcesz być powiadamiana/y o nowych wpisach na blogu WPISZ SWÓJ ADRES E-MAIL PONIŻEJ. Za chwilę otrzymasz meil weryfikujący, sprawdź proszę pocztę.




wtorek, 25 maja 2010

Konferencja TOP 100 Najlepszych Konsultantów

21 maja miałam wielką przyjemność poprowadzić wraz z Magdaleną Saganowską uroczystą Konferencję dla TOP 100 Najlepszych Konsultantów w naszych zespołach.
To niezmiernie miłe uczucie zaprosić najlepszych sprzedawców i móc im osobiście pogratulować, uścisnąć dłoń, wręczyć dyplom, upominek i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
Bardzo cenię sobie takie chwile i dziękuję wszystkim uczestnikom za obecność i entuzjazm.

Mi jako współorganizatorce nie wypada oceniać wydarzenia dlatego zapraszam Cię do przeczytania relacji uczestniczek:

Aleksandra Sebastian: Jechałam prosto z pracy i niestety byłam trochę spóźniona, weszłam w chwili gdy Aleksandra omawiała nową serię Savannah. Jak zawsze miła i uśmiechnięta! Ucieszyłam się, że zdążyłam na tę prezentację, bo zapachy bardzo mnie ciekawiły. Okazało się, iż mimo tego, że jestem Wild to wolę zapach dla romantyczek.
Muszę przyznać, że obie prowadzące spotkanie dyrektorki wyglądają bardzo intrygująco w okularach słonecznych prezentowanych w nowym katalogu, którego to nowości bardzo dokładnie, sprawnie i ciekawie omówiła Ola.
Gdy już cała sala napełniła się zapachami i planami wykupienia połowy katalogu nadszedł czas na przerwę, degustację koktajli, spożycie owoców i dodanie energii za pomocą kawki.
Kofeina nie była potrzebna, bo energia i entuzjazm Magdaleny udzieliły się każdemu. Wszyscy uczestnicy już wiedzą czym jest język korzyści.
Po prezentacjach Dyrektorek nadszedł czas na niezwykle przyjemną część: rozdanie dyplomów i wzniesienie toastu lampką szampana.
Zajęłam siódme miejsce i to na pewno jest szczęśliwa siódemka!

Joanna Lewandowska:
W dniu 21 maja 2010 roku miało miejsce wspaniałe wydarzenie. Odbyła się bowiem Konferencja TOP 100 zorganizowana przez dwie Panie Dyrektor Klubu Oriflame Aleksandrę Rozmus i Magdalenę Saganowską. Od początku byłam ciekawa skąd nazwa samej Konferencji, ale szybko okazało się, że chodzi o nikogo innego jak o nas - konsultantów, a TOP 100 - bo jesteśmy najlepsi. Pomysł bardzo mi się spodobał, tak więc z wielką ciekawością wraz z moją Konsultantką Sonią udałyśmy się na to szczególne wydarzenie. Oczywiście na miejscu czekało więcej rozentuzjazmowanych osób. Pierwsze wystąpienie Aleksandry dotyczyło Nowości Katalogu 8, każdy mógł dotknąć, powąchać, spróbować kosmetyków z nowych serii i podzielić się uwagami na ich temat. Akurat miałam to szczęście siedzieć w takim miejscu że wszystkie kosmetyki wracały do mnie i na koniec byłam obsypana wszystkimi nowościami. Chciałoby się mieć je wszystkie, ach chciało.... niestety Aleksandra musiała mi je zabrać ;-)
Po krótkiej przerwie Magdalena opowiedziała jak skutecznie można zmienić sposób opowiadania o produktach, które oferuje nam Oriflame. Kto chciał mógł poćwiczyć i podzielić się swoimi umiejętnościami. Każda odpowiedź nagradzana była brawami, przez co klimat takiego spotkania był wspaniały, serdeczny i bardzo koleżeński. Bardzo mi się to podoba, ponieważ bez względu na to kim jesteś, bez względu na wiek i status i skalę zamówień składanych co katalog każdy jest traktowany na jednym poziomie, nie ma wywyższania i faworyzowania.
Aleksandra przeszła do omawiania najważniejszych wydarzeń, które już niebawem mają się obyć, a mianowicie Akademia Piękna, Hawajska Konferencja i Wycieczka do fabryki Oriflame. Nic dodać nic ująć, trzeba tam być. Szczególnie chciałabym udać się do Fabryki Kosmetyków i znaleźć się wśród tysięcy tuszy do rzęs, słoiczków z kremami i butelek z kolorowymi żelami pod prysznic, a co najważniejsze wśród wspaniałych i pozytywnie nastawionych do życia Konsultantów.
Na końcu odbyło się wyróżnienie TOP-100, czyli coś na co czekaliśmy wszyscy od dwóch godzin. Ja również znalazłam się w gronie szczęśliwców, nagle na wyświetlanym slajdzie pojawiło się moje nazwisko..... moje Panieńskie nazwisko, ale wszyscy wiedzieli o kogo chodzi. Chwila dla mnie niezwykle ważna, ponieważ znalazłam się w gronie osób, które ktoś zauważył, docenił za to co robią. Bardzo dziękuję Oli i Madzi za zorganizowanie Konferencji, a zrobiły to bardzo profesjonalnie. Dziękuję Wam za wspaniałe chwile, rozrywkę i pewnie pysznego szampana, którego nie mogłam się napić. Nadmienię jeszcze że znalazłam się na miejscu 12. Obiecuję poprawę w przyszłym roku ;-)

Aneta Zawadzka:
Gdy zadzwoniła do mnie Ola i dowiedziałam się o Konferencji TOP 100 Najlepszych Konsultantów byłam bardzo zaskoczona, że dzwoni właśnie do mnie! Byłam strasznie podekscytowana!
Na konferencję przyjechałam razem z moją konsultantką, która również była zaproszona, było naprawdę dużo osób - czego się spodziewałam. Atmosfera była bardzo gorąca szczególnie gdy poznałam zapachy nowej serii kosmetyków Savannah ! Bardzo mi się podobały chociaż zainspirował mnie zestaw Essentials i jego przepiękny owocowy zapach. Poznałam również inne hity katalogu 8, uważam iż katalog jest nafaszerowany naprawdę świetnymi kosmetykami !
Magdalena opowiedziała nam o języku korzyści, który jest naprawdę rewelacyjny i będę go używała dlatego, że pokazuje kosmetyki z jeszcze lepszej strony. Sposób pokazania w ten sposób produktów jest wyjątkowy, pokazuje to, że znamy się na tych kosmetykach wiemy jakie są i będą korzyści z używania ich i co w nich "siedzi".
Aleksandra zaprosiła nas na Letnią Hawajską Konferencję, do fabryki Oriflame oraz na Akademię Piękna. Wycieczka do fabryki od razu najbardziej mi się spodobała, szczególnie gdy dziewczyny zaczęły opowiadać jak było poprzednim razem gdy były, co widziały, mogły paczki popakować, odbierać telefony od konsultantów !
Oczywiście najważniejszym punktem konferencji było rozdanie dyplomów, upominków i wieść o miejscu, które się zajęło. Byłam zaskoczona wiadomością, że zajęłam 2 miejsce !!!! Uczciłyśmy tą chwile lampką szampana. Konferencja bardzo mi się podobała, będę motywowała moje konsultantki by i one znalazły się na takiej liście top 100 najlepszych konsultantów i wierze, że przyszłym razem będzie więcej osób z mojej grupy !

Ze względu na bardzo duże zainteresowanie Konferencją TOP 100 przewidziana została druga tura dla kolejnych wyróżnionych osób.
Odbędzie się ona 2 czerwca w środę o godz.17.00 w Biurze Regionalnym Gliwice1 przy ul.Dolnych Wałów7.
Zaproszone osoby zostaną poinformowane telefonicznie i meilowo.

3 komentarze:

  1. Olu dziękuje za ten wpis-lubię z Tobą współpracować:)i cieszę się,że Twojej grupie spodobał się nasz duet-mojej też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konferencja naprawdę była bardzo udanym pomysłym,więc bardzo gratuluję pomysłu obu fantastycznym prowadzącym. Atmosfera bardzo przyjemna myślę udzieliła się każdemu, a wyróżnienie i docenienie w TOP 100 Najlepszych Konsultantów, bez względu na zajęte miejsce, jest czymś motywującym i budującym :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze konferencja cieszyła sie tak dużym zainteresowaniem. Gratuluję Wam obu! Fantastyczna robota!

    OdpowiedzUsuń