Dzięki czytaniu mojego bloga poznasz blizej nowości kosmetyczne firmy Oriflame, dowiesz się gdzie i kiedy odbywają się dla Ciebie najblizsze szkolenia. Zdobędziesz narzędzia pomocne w sprzedazy i rekrutacji.
Poznasz korzyści płynące z budowania zespołu. Mam nadzieję, ze dzięki moim wpisom odnajdziesz
wewnętrzną motywację do działania i inspirację do tego aby marzyć.

Jeśli chcesz być powiadamiana/y o nowych wpisach na blogu WPISZ SWÓJ ADRES E-MAIL PONIŻEJ. Za chwilę otrzymasz meil weryfikujący, sprawdź proszę pocztę.




poniedziałek, 31 maja 2010

Aktywność popłaca ;-)

Bądź aktywna/y w Oriflame przez 3 najbliższe katalogi 8, 9, 10 i zdobądź 2 rewelacyjne nagrody naraz !!!

1. WERSJA DLA RZĄDNYCH NAGRÓD czyli
Realizując zamówienia za 100 PP w trzech kolejnych katalogach 8, 9 i 10 zdobywasz DWIE NAGRODY:

A) Dwuosobowe Zaproszenie na AKADEMIĘ PIĘKNA, o której dokładniej napisałam w meilu do mojego zespołu

Zaproszenie do realizacji w katalogu 11 (terminy ustala Dyrektor)
Standardowa wartość nagrody: 99zł

Aby dostać specjalny karnet - zaproszenie, na którym zapisujesz swoje punkty w katalogach 8, 9, 10 napisz do mnie meila z swoim imieniem, nazwiskiem i numerem konsultanta na adres: aleksandra.rozmus@oriflame.biz lub zgłoś się do mnie osobiście w biurze Regionalnym Gliwice1.

B)
jedną z nagród w ramach zbierania hologramów:
Zestaw dla Pań:
Krem na dzień Royal Velvet, intensywnie rewitalizująca maska Royal Velvet i krem pod oczy Royal Velvet
Standardowa wartość zestawu 130,90 zł
LUB
Zestaw dla Panów:
Krem matujący Shine Control z serii No rth For Men i woda toaletowa Platinum
Standardowa wartość zestawu 125,00 zł

Dokładną instrukcję postępowania z naklejkami i zdobycia jednego z zestawów przeczytasz na karnecie, który dostaniesz w paczce lub wklejając ten link po zalogowaniu się na stronie internetowej Oriflame:http://pl.oriflame.com/consultants/show-ordering.jhtml?tag=programlojalnosciowy

Następna edycja Programu Lojalnościowego dopiero w Katalogu 11.


2. WERSJA DLA MNIEJ RZĄDNYCH NAGRÓD
czyli
Realizując jakiekolwiek punktowe zamówienia w trzech katalogach: 8, 9, 10 zdobywasz 1 NAGRODĘ:

Dwuosobowe Zaproszenie na AKADEMIĘ PIĘKNA, o której dokładniej napisałam w meilu do mojego zespołu.

Zaproszenie do realizacji w katalogu 11 (terminy ustala Dyrektor)
Standardowa wartość nagrody: 99zł

Aby dostać specjalny karnet - zaproszenie
, na którym zapisujesz swoje punkty w katalogach 8, 9, 10 napisz do mnie meila z swoim imieniem, nazwiskiem i numerem konsultanta na adres: aleksandra.rozmus@oriflame.biz lub zgłoś się do mnie osobiście w biurze Regionalnym Gliwice1.

Jak podobają Ci się nagrody?
Którą wersję wybierasz dla siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz