Dzięki czytaniu mojego bloga poznasz blizej nowości kosmetyczne firmy Oriflame, dowiesz się gdzie i kiedy odbywają się dla Ciebie najblizsze szkolenia. Zdobędziesz narzędzia pomocne w sprzedazy i rekrutacji.
Poznasz korzyści płynące z budowania zespołu. Mam nadzieję, ze dzięki moim wpisom odnajdziesz
wewnętrzną motywację do działania i inspirację do tego aby marzyć.

Jeśli chcesz być powiadamiana/y o nowych wpisach na blogu WPISZ SWÓJ ADRES E-MAIL PONIŻEJ. Za chwilę otrzymasz meil weryfikujący, sprawdź proszę pocztę.




poniedziałek, 7 czerwca 2010

Konferencja za Konferencją ...

2 czerwca miała miejsce druga edycja Konferencji TOP 100 Najlepszych Konsultantów. Tym razem w bardziej kameralnym gronie ale równie miłym i entuzjastycznym co uczestnicy pierwszej edycji.
Bardzo cieszy mnie kiedy mogę poznać osobiście osoby, z którymi miałam dotychczas kontakt wyłącznie telefoniczny i meilowy.
Panie poznały dokładnie Hity katalogu 8, przetestowały Nowości katalogu 9 i zgłębiły tajniki Języka Korzyści.
Poniżej refleksje uczestniczek:

Karolina Szędzielorz
Jeśli chodzi o Konferencję - wspaniały pomysł.
Osobiście nie mam wiele czasu na "reklamowanie" marki Oriflame, ale znalezienie się pośród 100 Najlepszych Konsultantów mile połechtało moje ego i zmobilizowało do przyłożenia się do kolejnych kampanii.
Ponieważ nie mam czasu na osobiste odwiedzanie moich klientek przesyłam katalogi mailem - jako załącznik pdf lub link do strony. Nie jestem jednak w stanie polecić najlepszych produktów. Odebrałam jednak naukę z warsztatów i do każdego maila dołączam krótki opis Top'owych produktów, przedstawiając korzyści płynące z zakupu danego produktu i zalety z jego stosowania.
Zaproponowałam także moim klientkom "ofertę" - za zamówienia powyżej 29.90 oferuję mydełko gratis. Czekam jeszcze na "odzew" ale myślę, że moja "kampania", może niewielka, ale się sprawdzi.

Sylwia Paleczna
Jadąc na tę konferencję zastanawiałam się jak będzie, co pokażą dziewczyny, czy wyniosę z tej konferencji coś nowego.
Konferencja Top 100 Najlepszych Konsultantów była moją pierwszą konferencją. Bardzo mi się podobało, Ola i Magda tak świetnie opisywały produkty, a najlepsze było to, że można było je wypróbować na Własnej skórze co bardzo mi się przydało bo idąc do klientek mogę śmiało powiedzieć: ten kosmetyk jest dobry i opisać jego zalety:) Aleksandra I Magdalena dziewczyny wspaniałe i radosne, pełne energii. To się ceni bo wtedy bardziej do nas dochodzą ich słowa na temat kosmetyków. Gdy dostałam zaproszenie na Konferencję Top 100 Najlepszych Konsultantów byłam w wielkim szoku, zastanawiałam się Ja?? Przecież to niemożliwe, to na pewno jakaś pomyłka przecież nie jestem wcale aż tak długo w Oriflame jak inne dziewczyny.
Te wyróżnienie bardzo mocno mnie zmotywowało do dalszej pracy:) Byłam szczęśliwa i po raz kolejny w szoku jak dowiedziałam się, że zajęłam wysokie 9 miejsce:):):):):)
Atmosfera na spotkaniu była wspaniała, wszyscy tacy życzliwi, mili, byłam tam pierwszy raz ale wiem, że to nie było moje ostatnie spotkanie z tymi wspaniałymi osobami.
Oczywiście podczas konferencji był również czas na kawę, herbatę, sok oraz koktajle, które o dziwo dużo dziewczyn piło, ja również i bardzo były smaczne:)
Nasze sukcesy na koniec konferencji uczciliśmy lampką szampana:) Wszystkim konsultantką bardzo serdecznie gratuluje:)

Zaledwie opadły emocje po Konferencji TOP 100 Najlepszych Konsultantów a ja mam wielką przyjemność zaprosić Cię na kolejną, Tym razem KRÓLEWSKĄ KONFERENCJĘ !!!
Długo oczekiwana, wyjątkowa i niepowtarzalna Królewska Konferencja dla Konsultantów, Managerów oraz Dyrektorów Klubu Oriflame i ich gości, z zespołu Kamili Molińskiej.
Będzie to wspaniała okazja do naszego bliższego poznania się, integracji zespołu, przekazania sobie naszych spostrzeżeń, wiedzy oraz świętowania!

Podczas Konferencji:

- zapoznasz się z najnowszą ofertą kosmetyczną Oriflame, przedstawi Ci ją najbardziej kompetentna w tym temacie – Dominika Zaborowska, Beauty Training Manager, współpracująca z TVN przy programie “Coś dla siebie”

- zobaczysz na własne oczy JAK poprowdzić spotkanie rekrutacyjne oraz nowego Konsultanta Oriflame, aby dać mu najlepszy z możliwych start, a przeprowadzi Cię przez nie duet w składzie entuzjastyczno – rozsądnym: Kamila Molińska i Ryszard Armanowski – Area Sales Manager

- poznasz nowych Managerów Klubu Oriflame! Ich historię, sposoby działania oraz rady, których chcą Ci udzielić. (przygotuj pytania)

- nawiążesz nowe znajomości, poznasz osoby, które zbudowały zespoły liczące kilkaset a nawet kilka tysięcy osób

- ... te kropki oznaczają niespodziankę. Kto wie, co jeszcze się wydarzy:)

Data i czas Konferencji:
26.06.2010r. (sobota)
Godz. 10:00 – 17:00

Miejsce:
Hotel Arsenal Palace
ul. Paderewskiego 35
41-500 Chorzów / Katowice

Zapisy oraz warunki uczestnictwa u Twojego Dyrektora Klubu Oriflame.

1 komentarz: